aniza's FotoPage

By: aniza iza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Thursday, 21-Jan-2010 02:50 Email | Share | | Bookmark
ORIENTASI PRA SEKOLAH MIRA ( 6 TAHUN)

 
11:37
 
11:37
 
11:37
View all 6 photos...
ini gambar anak i yg bongsu...masuk pra sekolah....
ini gambar dia pegi ORIENTASI.....
dia pegi dgn ayahnya.....


Wednesday, 13-Jan-2010 04:36 Email | Share | | Bookmark
SELAMAT TAHUN BARU 2010

dah lama x update......dah berhabuk.....
apa2 pun i nak ucapkan

"SELAMAT TAHUN BARU 2010"
"SEMOGA APA YG DIHAJATI TERCAPAI..."


Thursday, 17-Dec-2009 08:05 Email | Share | | Bookmark
HAPPY BIRHTDAY TO MY HUSBAND...

inilah husband i....
gambar i dgn husband...
inilah kek harijadi husband i...
View all 9 photos...
PADA 19-12-09......HUSBAND I PUNYA BIRTHDAY....
TP I BG UCAPAN.....
HAPPY BIRTHDAY TO DARLING....DAN SEMOGA DIPANJANGKAN UMUR DAN DIMURAHKAN
REZEKI......

hari sabtu tu i dan anak2 i....buat suprise kat suami i.....mlm tu pg beli kek dan hadiah....anak2 i happy sangat...nak sambut birthday ayah....


Wednesday, 16-Dec-2009 04:18 Email | Share | | Bookmark
CUTI-CUTI MALAYSIA.....

resit masuk P.D.OSTRICH
 
 
View all 29 photos...
hari sabtu 5-12-09....pagi2 lg dah bangun.....siapkan makanan......masak nasi.....i buat rendang daging mlm jumaat....nak bawa pg port dickson.....
dlm kul 10.00 i dan keluarga pg minum dulu.....pas tu baru pg rumah adik ipar i kat seri kembangan....
dia suruh bawa anak dia...2 org....pas tu dia bg surat utk pg ke PALM SPRINGS GOLF AND MARINA RESORT.....
i sampai kul 1 tghari.....husband i pg ambik kunci....and sampai kat rmh tu....i mkn nasi dan bg anak2 i...dan anak buah i mkn nasi dulu.....
pas tu sembahyg zuhur....baru pg mandi kat kolam.....
anak i dan anak buah i dah x sabar nak pg mandi kolam.....
ptg kakak ipar i pun dtg kat kolam.....and lps mandi semua balik kat apartment.....
sebelum pg ke condominium seri bulan kami singgah kat P.D.OSTRICH,,,,,,,,,,,,,,,,
dan balik dari P.D.OSTRICH kami semua pegi ke CONDOMINIUM SERI BULAN....
hari isnin baru balik k.l....


Thursday, 26-Nov-2009 12:33 Email | Share | | Bookmark
GAMBAR ANAK I YG BONGSU

 
gambar terbaru dan rambut baru...
 
View all 11 photos...
anak i yg ni memang suka bergambar...
dia x sama mcm abg and kakak dia...
ayah dia pun suka ambik gambar dia...
dia ni manja sikit...
tahun depan baru 6 tahun....
baru je habis majlis konvo sek. dia
...tp gambar konvo tu x masuk lg...
ni gambar dia...


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net